ليباس


▲ همه ي پسرا بايد نابود بشن ▲

فــــــــــــــــــــــــقط واسه دخترا

من خودم عاشقه اين ستم خيلي نازه صورتيش خيلي ناااازه



نظرات شما عزیزان:

H@STÏ
ساعت18:08---25 مرداد 1392
سسسسلامي دوباره!

خهلي خهله خوووشحال شدم ک از وب هيس...دخترها فرياد نميزنند...خوشتون اومده!باعث افتخاره ک لينکم کردييين!اوووماچ!

اومدم تا آدرس يه وب ديگمم بتون بدم تواونم باافتخار لينک شديييد!



اگ فوتفالي هم هستين بياين به اين يکي وبم:

www.perspolisitarin.lxb.ir



اوووه من چه فعالم!!!خخخ



فعلأ بافاي

اوووماااچ
شراره:حتما سر میزنیم


هيس...دخترها فرياد نميزنند...(هستي)
ساعت16:35---22 مرداد 1392
يه مطلبي تو وبم هس که ميگه:صورتي براي من يک دنياست...راس ميگه يه دنياست!

اين سته و اين ک گفتي صورتيش نازه منو ياد اون مطلبم انداخت!!!


هيس...دخترها فرياد نميزنند...(هستي)
ساعت16:32---22 مرداد 1392
سسسسلام ب رفقاي گلو آنتي پسرم!چطورين؟

وبتون خوفه عسکاي نازي داره...

وب ماهم(منو دخترخالم)يجورايي ضدپسره امانههه درستايش دختراس!!!باافتخار لينک شدييييد!

بووووس باي



اينم آدرررس:

www.2atishpare.lxb.ir
ملینا:عجقم ماهم تورو لینک کردیم بووووس


playful girl
ساعت3:00---18 مرداد 1392
سلام دوست عزیز.وبت خیییییلی عالی بود,بهت تبریک میگم.خوشحال میشم به منم یه سری بزنی.با تبادل لینک هم موافقی خبرم کن
پاسخ:ok ok ham sar mizanim ham linket mikonim


sherlock
ساعت19:10---13 مرداد 1392
سلام ... وبلاگ خوب با مطالب باحالی داری.... من هم یه وبلاگ دارم .... خوشحال می شم به من هم سری بزنی تا اگر دوست داشتی تبادل لینک کنیم ....

وب دهه هفتادیا
ساعت2:22---11 مرداد 1392
سلام.میای تبادل لینک؟بعداگه اومدی میشه بگی این عکسای کنار وبو چه جور گذاشتی؟
پاسخ:ok عكساي كناره وبمونم به راحتي گذاشتيم


لاریسا
ساعت21:38---8 مرداد 1392
سهلاااام وبتون خیییلللییی خوشمله اگه با تبادل لینک موافقین خبرم کنین باااای
پاسخ:لينك شدي


تینا
ساعت22:53---6 مرداد 1392
وای چقد ست لباس قشنگیه!خیلی نازه



چه وبلاگ قشنگی..



چه آهنگ قشنگی فقط به موضوع وبت زیاد نمیاد



مطالبت هم خیلی قشنگه



خدایی خیلی خوشم اومد لینکتون کردم



دوست داشتین لینک کنید



راستی ممنون سر زدی عزیزم
پاسخ:خوشاليم كه خوشت اومد


پسر پایین شهری
ساعت22:20---6 مرداد 1392
فکر نکنم جیگرتون کباب شده باشه چون میگین همه پسرا نابود شن راس میگی حداقل دعا کن پسر پایین شهری نابود شه ممنون..
پاسخ:ما استثنا نداريم يا واسه همه دعا ميكنيم يا واسه هيشكي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:BAD BOY,سـاعت 22:1 نويسنده انيتا--شراره--ملينا| |

Design