اخـــــــــــــــــــــي


▲ همه ي پسرا بايد نابود بشن ▲

فــــــــــــــــــــــــقط واسه دخترا

مرد به خدا می گه: چرا زن رو زیبا آفریدی ؟
 
خدا می گه: واسه اینکه تو دوستش داشته باشی
 
دوباره می پرسه پس چرا ناقص العقله؟
 
خدا هم درجواب میگه:
 
واسه این که تورو دوست داشته باشه !!!


نظرات شما عزیزان:

مهشید
ساعت16:16---16 شهريور 1392
واقعا باهاتون حال میکنم واقعا بااین مطلبم خیلی حال کردم یعنی فکرشم نمیکردم دخترایی مثل شماهم باشن که انقدر باحال وخفن باشن وضد پسر .وستون دارم به کارتون ادامه بدید ودهن پسرارو ..................کنید جیگرا
پاسخ:کجاشو دیدی حـــــــــــــــالا؟!


رعنا
ساعت19:29---6 مرداد 1392
ایول

من لینکتون کردم شماهم لینکم کنین

در ضمن خیلی از مطلبتون خوشم اومد


پاسخ:اصلا هدف ما خوشال كردن شماس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:BAD BOY,سـاعت 18:26 نويسنده انيتا--شراره--ملينا| |

Design